Wspomnienia z wakacji | Mielno | Unieście | Gąski

Cześć Kochani! Wracam do Was po urlopie. Dwa tygodnie długiego odpoczynku dobrze mi zrobiło. Odstresowałam się, zwolniłam tępo, i wypoczęłam na 100% Tego był o mi od dawna trzeba.

W tym roku urlop spędziliśmy już 4 raz w Unieściu. Unieście jak i Mielno kolejny raz zachwyciło mnie bardzo pozytywnie. Wiele osób zawsze mówi 'no gdzie do Mielna na wakacje i to z dziećmi' a Nam właśnie tam najbardziej się podoba. Zresztą nie tylko Nam, bo jest więcej takich osób.

Kolejny raz w Unieściu wakacje spędzali również nasi przyjaciele z moją chrześnicą, także dzieci były zadowolone jeszcze bardziej niż my, bo mogły cały tydzień razem się bawić. W ciągu roku nie widzimy się zbyt często ze względu na odległość w jakiej od siebie mieszkamy.

Plaże i ulice tętniące życiem, cisza i spokój nad jeziorem - zabawa i odpoczynek w jednym. Kolejny raz zatrzymaliśmy się w Ośrodku wypoczynkowym Interszyk, który znajduje się nad samym jeziorem Jamno i jest totalną oazą spokoju. W ośrodku można wynająć pokoje, apartament lub domek. My standardowo wybraliśmy domek z dwoma pokojami, aneksem kuchennym i łazienką, który mieści się na terenie ogrodu ośrodka. Dla dzieci jak i dorosłych to istny raj.. Mnóstwo miejsca do biegania i zabawy, plac zabaw, altanki, miejsca do grillowania, własne wyjście nad jezioro - dla Nas miejsce idealne. Gorąco polecam.

Zdjęcia z ogrodu.

Tuż za płotem ośrodka znajduje się duży miejski plac zabaw oraz siłownia na powietrzu. Zresztą w bliskiej odległości od ośrodka znajdują się kolejne dwa, duże place zabaw i siłownie, także dzieci nudzić się nie będą :D

Jezioro Jamno

Standardowo musiałam odwiedzić każde stoisko z pamiątkami, objeść się pysznymi goframi i zajadać się najlepszymi lodami jakie można zjeść nad morzem - Lodziarnie Żmuda-Trzebiatowskich - polecam!

W samym Mielnie byliśmy każdego dnia - raz szliśmy spacerkiem, raz jechaliśmy autobusem a raz rowerkami 4 kołowymi - mega frajda dla dzieci, gorzej dla mnie :P

Mielno

Będąc w Mielnie nie może zabraknąć zdjęć z foką oraz rybką. Obowiązkowo co roku nowe :P

Obowiązkowym wakacyjnym punktem jest również latarnia morska w Gąskach.

Hitem tegorocznych wakacji okazały się lody mini melts

oraz styropianowe, świecące samoloty, któremu moja młodsza córka odgryzła skrzydła :P

Pogoda przez cały tydzień była w kratkę - dwa dni mega upału, jeden dzień mega zimny i deszczowy, reszta dosyć ciepła. Woda w morzu zaskoczyła Nas koszmarnie niską temperaturą, ale moje dzieci są wytrwałe i im zimna woda była nie straszna :P

Tegoroczne wakacje nad morzem zaliczam do jak najbardziej udanych z +3 kg. na wadze. Wiecie, to ta ryba w cieście :P

Jeżeli wybieracie się do Unieścia na wakacje to dobrze zjeść można na stołówce 'U Przyjaciół' - naprawdę smaczne jedzenie. Pyszną rybę zjecie w smażalni Przystań oraz smażalni Syrenka. Obie smażalnie serwują również ryby. A jeżeli macie ochotę na pizze to wybierzcie się do pizzerii Kaprys.

A Wy gdzie byliście w tym roku na wakacjach? A może wakacje dopiero przed Wami?

Komentarze

1. Super wakacje. Moje w tym roku odbędą się dopiero we wrześniu lub październiku.

OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądacie, widzę że się super bawiliście. Ja już miesiąc po urlopie. Ale ten czas mija... zaraz jesień :(

3. Wspaniałe wakacje miałaś :) ja po jednych już jestem kolejne we wrześniu:)

4. Piękne zdjęcia <3 Będziecie mieli co wspominać :) Dawno już nie byłam nad morzem, więc mam nadzieję, że uda nam się w tym roku wybrać, bo urlop dopiero przed nami ;)

OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku byłam w Świnoujściu :)

Odpowiedzi
    1. i jak oceniasz Świnoujście. Myśleliśmy o tym, aby się kiedyś wybrac.

Usuń
  6. super zdjęcia, ja w tym roku niestety nie byłam jeszcze nad morzem i nie wiem czy mi się to uda

OdpowiedzUsuń
  7. minki uśmiechnięte więc wakacje udane ! super, piękne zdjęcia!!!

8. Świetne zdjęcia i widać, że dzieciaki zadowolone :) Będą miały co wspominać z wakacji :)

9. My w niedzielę wyjeżdżamy nad nasze polskie morze.

OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie korzystacie z wakacji, super miejsca odwiedzacie. My jeszcze nie mieliśmy wolnego

11. oj jak dawno nie byłam w Mielnie, jakieś kilkanaście lat :D świetnie spędziliście wakacje, a pogoda jak to nad morzem, zmienna. :-)

12. Widać, że świetnie spędziliście te wakacje! Ja mój urlop wykorzystałam na spotkania z chłopakiem. :)

OdpowiedzUsuń
  13. U mnie już w sobotę wyjazd nad morze i przyznam, że nie mogę się doczekać :)

14. Świetna relacja z wakacji :) ja w tym roku nie odwiedziłam morza,może w przyszłym roku się uda.

15. Widać, że spędziliście niezapomniany czas. My w tym roku niestety nigdzie nie wyjeżdżamy. Na szczęście morze mamy dosyć blisko.

OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wyjazdu, też bym chciała spędzić czas w takim miejscu ;)

17. byłam tam na pierwszych wakacjach z mężem, wtedy jeszcze niemężem :D

18. My bylismy dwa lata temu nad morzem w Jaroslawcu ( blisko Darlowka) i mieszkalismy w osrodku Baltyk. Jak Bozia pozwoli to za rok znow sie tam wybierzemy bo cenowo znosnie i blisko do morza. Fajny kemping. Moje dziewczyny byly bardzo zadowolone z morskich wczasow :) W tym roku bylismy u mojej przyjaciolki w Lginiu (kolo Wschowy) a tam lasy, jeziora, a po powrocie pojechalismy w gory, ktore mamy blisko :) Moge uznac wakacje za udane. Masz Asiu urocze te coreczki, zdjecia oglada sie przemilo :) Widac ze dobrze sie bawilyscie.